Dragilor,
La o luna dupa consumarea faptului si pentru ca vreau sa cred ca pana acum si-au revenit complet participantii, de la… sa ii zicem “oboseala”, e timpul sa va impartasesc putin experienta mea de la team building, in special cel din urma astfel de eveniment.
Bai, a fost foarte fain!!! Na, spoiler! Da, asta oricum nu era o grija a mea, ca poate nu o sa merite implicarea, dar simt ca am revenit de acolo, nu neaparat cu o durere de cap si de stomac, dar cu legaturi mai puternice fata de colegii mei decat cand am parasit incinta firmei. Vorba unui coleg, mai timid: “4 oameni noi m-au salutat!” :))
Asadar, am fost plecati la Poiana Brasov, hotel Ana Sport. Frumos, foarte frumos. Sa nu va asteptati la un review profi facut hotelului, eu va zic ce mi-a placut, asa, cu grai simplu, din popor:
- Puiul Shanghai de la bufetul de seara.
- Diversitatea de tipuri de salata, acelasi bufet.
- Camera noastra de la etajul 1, smecher de incapatoare.
- Piscina, jacuzzi, acoperite si deschise pana la 22. De 45 de min de inotat… ne-am bucurat si noi.
Ce nu mi-a placut:
- Are niste coridoare ce devin destul de intortochiate… noaptea tarziu
- Mini-frigidere prea mici… De ce zic asta? Va dezvalui un pic mai jos 😉
Si oare cum am ajuns noi acolo? Cu autocarul!!! Dragii mei, sunt trecut prin de astea, daca mergeti undeva ca si firma, organizat, nu exista alternativa mai buna. E primul pas in socializare, in sudarea de relatii intre oameni. Vedeti acolo povesti, vedeti acolo cum si berea mai putin rece e buna! Daca va stiti ca oameni cuminti, feriti-va de scaunele din spate. Acolo e rezervat pentru profesionisti! :)) Nu vreau sa detaliez, trebuie sa ma credeti pe cuvant.
Sfat de aur #1: Planificati benzinariile de pe ruta cu atentie, veziciile sunt facute sa cedeze sub greutatea dozelor!
Noi am dat de greu la iesirea din Brasov, am recurs ca animalele la o pajiste inofensiva si nevinovata… asta… dupa vreo 2 opriri anterioare pe parcurs de 160 km.
Sfat de aur #2: Firmelor, faceti Team Building sau evenimente asemanatoare, sa vedeti cum ala tacut din spatele biroului se apuca si varsa cuvinte fara il poti opri.
Sa vedeti cum dispar “disputele” alea de la birou, sa vedeti cum oameni care nu prea au legatura unii cu ceilalti.
Sfat de aur #3: Daca tot ati ascultat si luat aminte la #2, angajati o firma care sa creeze un eveniment fain.
Cu mare drag, sunt trecut deja prin 3 astfel de evenimente cu ei plus inca vreo 7-8 training-uri, ii recomand pe cei de la Know! Au niste probe adecvate, nici prea usoare, nici prea grele, excat cum trebuie, toate menite sa ajute colaborarea dintre membrii echipelor. De abia astept, cum le-am zis si lor: “Sa ma terorizeze si data viitoare prin padure!” :)))
Cat despre colegii mei, Sfatul de aur #4, daca nu aveti ceva asemanator, sa va faceti rost. Oamenii mei, ma inclin, iar ati dominat tot!
Ui la ei, frumosii, sunt oamenii cu care ma duc la un hotel de 4 stele, dar luam slanina la noi si o punem in minifrigider ( care cum ziceam mai sus, a fost prea mic), ca merge foarte bine cand bem rachiu. Sunt aia care stiu sa bea mojito, dar prefera rachiu sau vin de casa. Sunt niste minunati, mi-s dragi ca o familie secundara… de nebuni simpatici ce sunt.
Nu il ultimul rand, si ca sa respectam traditia, vreau sa ii multumesc mamei lui Mitzea… Un om deosebit de la care am invatat printre altele ca atunci cand o vrei pe o fata, chiar daca ea nu stie ca existi, faptul ca tu o vrei inseamna ca problema e 50% rezolvata. :)))
Daca ati fost vreodata la o petrecere firma macar, astept parerile voastre pe Facebook,Twitter, Instagram sau in sectiunea de comment-uri de mai jos. Sunt destule ce pot fii enuntate. Cat despre simpaticii mei, voi cum ati vazut experienta, ce altceva merita mentionat aici? Astept cu interes!
Gracias!
PS #1: Si daca nu vedeti pozele de mai sus, aveti nevoie grava de Instagram. E mult mai cool decat Facebook, va detaliez eu de ce intr-un episod viitor.
PS #2: Si daca esti firma si nu stii cum sa scazi din cheltuieli ca sa iti permiti sa duci angajatii in Team Building, e timpul sa profiti de ofertele ZBANG! Sunt la fel de potrivite pentru firme, cum sunt si pentru persoane fizice 😉