O bere.. shaken, not Stirred! #Bond

Dragilor,

Sunt vreo cateva fraze din lumea spionului nostru preferat, pe care le stim chiar daca nu am vazut nici un film cu James Bond. De ce? Pentru ca sunt catchy, adica prind la public, pentru ca fac parte din cultura noastra… pentru ca e cel mai usor de recunoscut personaj de film, cred ca si bunica-mea stie fara ezitare pe Florin Piersic, Sergiu Nicolaescu si…James Bond.

2 fraze mari si late sunt sinonime cu cunoscuta franciza:
“My name is Bond… James Bond.”

si

“A martini, shaken.. not stirred.”

E ceea ce americanii si tot globul numesc #Iconic! Reprezentativ.

Sa incerci sa le schimbi… e ca si cum ai vrea sa treci in anul 2015 la scrierea cu caractere chirilice…

Dar ce faci cand trebuie totusi sa te adaptezi la aparatul cinematic lansat de Hollywood? Cum adica? Adica e simplu:

Noi cand ne uitam la televizor si vedem “Publicitate”, incepem sa ne schimbam la fata  si sa cam ignoram mesajele transmise de companii ca sa ne atraga inspre produsele si serviciile lor, pentru ca stim ca urmeaza un mesaj prin care cineva vrea sa ne momeasca portofelul in lumea lor. Asa ca, lumea publicitatii, poate unul dintre cele mai dinamice domenii de activitate intreprins de omenire… se adapteaza! Si in loc sa cumpere spatiu publicitar clasic, radio, ziar sau TV, reclame pe intelesul tuturor, ne baga reclame direct in filme. Si ii spune Plasare de produse fenomenului.
Astfel, ajungem de la:

la

BAM! L-ai stricat…Da’ nu e frumos deloc…

Prietene, fa plasare de produse, dar nu distruge esentialul… Pai sa renunte James Bond la Martini… pentru o bere? Fie ea si Heineken, dar tot Shaken, not stirred o sa o comande? Bond nu stie cum arata un meniu la restaurant… ca toata viata a luat Vodka Martini, si tu il pui sa bea o bere?

Parca nu mai e acelasi lucru…

Adica daca ii vad pe Bruce Willis, Stallone sau Schwarzenegger (jur ca am scris numele lui Arnold fara ajutorul lui Google, ca orice fan) ca bea o bere, un whiskey, un ceai de menta intr-un film… nu e bai, dar daca e Bond, parca ne suparam un pic.

Cand e buna plasarea de produse? Cand nu o observi si cand nu te deranjeaza… e cea mai buna. Dar daca e un caz ca si cel de mai sus, tinde sa te “starneasca” negativ…

Cat despre povestea de dragoste dintre Bond si Heineken, se pare ca a valorat undeva la 45 milioane dolari pentru Skyfall, 100 milioane de dolari pentru Spectre.Tot nu ma indulceste de nici o culoare…
Ce-i drept, reclama aferenta lui James Bond: Spectre, nu e rea deloc, me gusta, ii dam un like!

#OpenTheWorld #Spectre

Dar asta nu repara raul facut, din punctul meu de vedere. Parerea e strict personala. Sa nu uitam ca nu e prima abatere a lui Bond, a mai lasat si cheile de la Aston Martin pentru un BMW. 😦 Atunci ne-am suparat un pic mai tare…

Cat despre noul Bond, cred ca ma duc sa il vad, daca e la fel ca Skyfall, merita, daca e ca si Casino Royale, ma las si de James Bond si de Heineken.
Da’ oare… daca imi iau un costum smecher, bataram arat un pic acolo a James Bond? Macar de-un var urat din comunism sa strang like-uri… Ce ziceti?

Astept parerile voastre pe Facebook, Twitter sau in sectiunea de commenturi de mai jos!

Gracias!

PS: Ardelean cum sunt, trebuie sa  ii multumesc lui ticu-meu pentru minunatul nume de familie. Daca Bond zice ca e Bond, James Bond, eu macar pot sa fiu Can, PreseCan 😀

Advertisements

3 thoughts on “O bere.. shaken, not Stirred! #Bond

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s